U vasu di ceramica moresca hè un pezzu bellu è intricatamente cuncipitu, chì riflette una mistura d'influenze artistiche islamiche, spagnole è nordafricane.
Di solitu hà un corpu arrotondatu o bulbosu cù un collu strettu, spessu adornatu cù motivi geometrichi vivaci, arabeschi è motivi floreali in culori ricchi cum'è u turchinu, u verde, u giallu è u biancu. A glassa li dà una finitura lucida, esaltendu e so tonalità vibranti.
Parechji vasi moreschi sò carattarizati da forme simmetriche è disinni armoniosi chì simbulizeghjanu l'equilibriu è l'ordine, elementi chjave di l'arte è di l'architettura moresca. Calchì volta, sò ancu abbelliti cù calligrafia o intricati travagli di grata. L'artigianatu hè eccezziunale, cù una attenzione particulare à i dettagli, chì face di u vasu micca solu un oggettu funziunale ma ancu un capulavoru decorativu.
Stu vasu serve spessu cum'è simbulu di fusione culturale, chì rapprisenta seculi d'artigianatu di u periodu morescu, chì hà lasciatu un'eredità durevule nantu à e tradizioni ceramiche di a regione mediterranea.
Per piacè, cuntattateci!
Cunsigliu:Ùn vi scurdate di verificà a nostra gamma diVasu è Fiorieraè a nostra gamma divertente di Decorazione di casa è ufficiu.